суббота, 2 мая 2015 г.

Модуль6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати роботу над проектом та систематизувати свої напрацювання, підтягнути та виправити помилки які були допущені у попередніх модулях. Створити шаблон щодо коментування мого проекту іншими учасники даного курсу проектної діяльності. Змога оцінити напрацювання інших людей надала мені можливість перевірити свої знання та оцінити роботу інших. Дуже легко виконувати роль сірого апонента, видні помилки інших та легко судити інших, але мій сірий апонент допоміг мені надавши свої рекомендації та побажання, щодо зміни та доопрацювання свого проекту. Мені було важко роль білого апонента яка опосередкована, та шукає найкращі моменти у роботі. Мені потрапив під приціл проект Ліхоліт О., вона як найкраще змогла передати всю необхідну інформацію у такому доступному проекті та надати у подальшому класним керівникам допомогу, тому що вибір професії це важливий крок у житті старшокласників.

Взагалі проектна діяльність стимулює педагога до проявлення своєї індивідуальності. Розвитку творчого підходу до фасилітації та оформлення звітної документації.

Комментариев нет:

Отправить комментарий