суббота, 11 апреля 2015 г.

Модуль5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме як може учень подати свою роботу (роботу групи), наскільки зручним є подання інформації за допомогою блогу або оформлення вікі-статі. Дане оформлення є дуже зручним, а особливо для відстеження педагогом діяльності учнів та результативності при роботі над проектом. У подальшому дуже зручно подавати інформації за допомогою блогу, він надає змогу поширювати інформацію за межами нашого закладу. Особливо цікаво було ознайомитися із правилами оформлення бюлетенів. Для того щоб учні могли оформити роботу у групі потрібно їх навчити працювати із інформаційно-комунікаційними технологіями перед початком проекту.
Під час роботи з даним модулем у мене виникли труднощі щодо створення оцінювання учнівської роботи, вважливу роль при складані - це розуміння результативності творчого завдання.

Відпрацював роботу з оцінювання роботи за стратегією 3-2-1 яка надала мені змогу надавати допомогу та знайтити помилки, яких допускають інші особи які створюють творчі завдання. 
Ознайомився із правилами складання сценарію учнівської роботи, при складані якого головним чином потрібно виокремлювати практичні засади складання сценарію та відповорення спочатку його на папері а потім перенесення та втілення у реальне застосування. 
При складані сценарію виникли проблеми із тематичним питанням над яким думають учні та вирішують його під час проекту.
Коли учні можуть оформити свої напрацювання під час проекту вони також хочуть щоб їхню роботу було оцінено вчителем, однолітками. Тому важливим є розробити перед початком проекту оцінювання і потрібно учнів ознайомити із ним, щоб вони розуміли що потрібно робити щоб отримати найбільший бал за свою дослідницьку діяльність. В поадльшому при навчанні учнів буду викоистовувати даним метод оцінювання із вагою.

Комментариев нет:

Отправить комментарий