пятница, 10 апреля 2015 г.

Модуль3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме поліпшити навчання та інформування про хід навчання учнів. При оцінюванні я залучав самих учнів: оцінювати свою діяльність, діяльності групи. Задля цього мною були розроблені матеріали: ЗХД таблиця, взаємооцінювання роботи учнів в групі, календар діяльності, анкетування учнів на знання матеріалу.
Головним аспектом для вчителя це розуміння що оцінювання повинно бути розроблено перед початком проектом, щоб кожний учень розумів на якому етапі він допускається помилки. Для вчителя відіграється роль за допомогою оцінювання відслідкувати роботи кожного учня в проекті, яку роботу він виконує. У вчителя є можливість проаналізувати на якому етапі в учня виникає проблема, з чим саме (невміння працювати в команді, знаходженні потрібної інформації, обробці та подачі інформації).

Даний етап дозволяє відслідкувати виконання учнями завдань проекту допомагає їм ставати відповідальними, самостійними та незалежними учнями.

Комментариев нет:

Отправить комментарий