суббота, 11 апреля 2015 г.

Модуль4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені ознайомитися зі стилями навчання. Особливо було звернуто мою увагу на те що при складанні завдання потрібно враховувати особливості сприйняття дитиною інформації. При створені проекту потрібно враховувати аспекти вибору завдання, потрібно розуміти яких учнів переважає в класі кому надати яке завдання, хто впорається швидше. Врахування особливостей імпульсивно-рефлексивних відмінностей при складані проекту відіграє важливу роль, потрібно підбирати завдання із розрахунком що в класі є як діти із особливостями властивостей "правопівкульність – лівопівкульність", потрібно вчителю розуміти що у одних мисленні логічне,  а у інших образне. 
Також потрібно розуміти що у класі можуть бути учні обдаровані і учні із особливими потребами і їх також потрібно зацікавити працювати у групах над проектом. Звичайно учню обдарованому краще надавати завдання з пошуку та аналізу інформації. Наприклад у моєму проекті учні обдаровані готують сценарій майстер-класу. Для учнів із особливими потребами потрібно готувати план роботи та пошуку інформації, або план оформлення інформації.

Ознайомившись із даною інформацією мені було дуже легко сформувати завдання для учнів яких я обираю для участі у проекті враховуючи їх особливості сприймання інформації. 
Дана тема повинна розглядатися другою, або розам з першою при складанні завдань, інформація дуже цікава і в подальшому у своїй трудовій діяльності я буду звертатися по допомогу да даних матеріалів щодо складання та розуміння деяких учнів класу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий